hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > چهارمحال و بختیاری | رونق گردشگری زمستانه

چهارمحال و بختیاری | رونق گردشگری زمستانه

استان چهارمحال و بختیاری با اقلیم متنوع دارای جاذبه‌های گردشگری است که در این میان شهرستان کوهرنگ از جذابیت بالایی برخوردار بوده و هر فصل این شهرستان دارای جذابیت‌های گردشگری متنوع است.

این شهرستان دارای رودخانه، جنگل، چشمه و آبشارهای فراوان، بناهای تاریخی، قبرستان‌های تاریخی، سیاه‌چادرهای عشایر و... است. جنگل‌های بلوط در منطقه بازفت و وجود غارهای یخی از دیگر ویژگی‌های این شهرستان است.

 این شهرستان را می‌توان نمونه‌ای کامل از تمام پتانسیل‌های گردشگری و توریستی دانست که در ارتفاعات زاگرس قرار دارد و هر زیبایی طبیعی را می‌توان در این شهرستان پیدا کرد.

فصل زمستان یکی از زیباترین فصل‌های زیبای شهرستان کوهرنگ است که گشت گذار زمستانی در این شهرستان بسیار لذت‌بخش است.

بارش سنگین برف در شهرستان کوهرنگ و فعال شدن پیست اسکی این منطقه موجب رونق گردشگری زمستانی در این منطقه شده و هم‌اکنون بیش از ۱۰۰ هزار مسافر طی دو روز گذشته به این منطقه سفر کردند

ورود تعداد بالای مسافر و گردشگر موجب رونق‌بخش گردشگری در شهرستان کوهرنگ شده است و کسب‌وکارها در این منطقه رونق گرفتند. فرماندار کوهرنگ با اشاره به اینکه بارش برف در شهرستان موجب رونق گردشگری در این منطقه شده است بیان کرد: طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته گذشته بیش از ۱۰۰ هزار مسافر و گردشگر به این منطقه سفر کردند.

مرتضی زمانپور بیان کرد: ورود تعداد بالای مسافر به این شهرستان موجب ایجاد ترافیک در تمام محورهای ارتباطی این منطقه شده بود.

او بیان کرد: بارش برف موجب فعال شدن پیست اسکی کوهرنگ شد و زمینه انجام ورزش‌های زمستانی را در این منطقه فراهم کرده است.

فرماندار شهرستان کوهرنگ اظهار داشت: ورود تعداد بالای مسافر و گردشگر موجب رونق‌بخش گردشگری در این منطقه شده است و کسب‌وکارها در این منطقه رونق گرفتند.

او تأکید کرد: طی دو هفته گذشته تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار مسافر و گردشگر به منطقه سفرکرده‌اند.

فرماندار شهرستان کوهرنگ بیان کرد: پیست اسکی کوهرنگ در حال حاضر یکی از فعال‌ترین پیست اسکی کشور است که برگزاری مسابقات اسکی نیز در سال جاری در این پیست اسکی موردتوجه قرارگرفته است.

افزایش اقامت مسافران در هتل‌های شهرستان کوهرنگ

رئیس اتحادیه هتل داران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اقامت مسافران در هتل‌های شهرستان کوهرنگ افزایش‌یافته است، بیان کرد: ورود مسافران و گردشگران به شهرستان کوهرنگ طی روزهای گذشته افزایش‌یافته است.

فریدون رئیسی دهکردی بیان کرد: افزایش اقامت مسافران در هتل‌های منطقه موجب افزایش درآمد هتل داران منطقه شده است.

او بیان کرد: اقامت مسافران در هتل‌های منطقه در زمستان سال جاری نسبت به سال گذشته از وضعیت مطلوب‌تری برخوردار است.

رئیس اتحادیه هتل داران چهارمحال و بختیاری بیان کرد: فعال شدن پیست اسکی شهرستان پس از دو سال تعطیلی نقش مهمی در افزایش تعداد مسافران و گردشگران منطقه داشته است.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد